Zoeken

zondag 22 maart 2015

hema long lasting "babes"

ik deed dit lakje op en ik bedacht me waarom schrijf ik hier geen review over.
de "long lasting" nailpolishes van hema, jullie kennen ze vast en zeker wel.
maar wat me al direct opviel bij de eerste sample dat ik hier van kocht dat ze geen naam hebben en dat is wel spijtig.
in het flesje zit er 11ml nagellak .
ik vind dat de flacons er best wel basic uitzien maar wat kan je dan ook meer verwachten van hema, it's cute.
ik heb hem nu dus op mijn nagels en bij mij blijft hij er max. 4 dagen op. (houd er wel bij ik heb niet zo "flinke" nagels)
ik heb van andere vrouwen gelezen dat het er bij hen langer op blijft maar ja . that's me!

ik nam wat swatches en na 1 laagje geeft hij al een mooie dekking+ het effect komt al snel naar boven.
het is een metalic effect.
de kleur zelf is oranje bronzig maar door het effect wordt  de kleur waardevoller.

pluspunten: 
  • goede dekking
  • goedkoop
  • een enorm assortiment
minpunten:
  • de nagellakjes hebben geen naam
kortom het is een superfijn lakje en ik heb er meerdere van staan.
ze zijn trouwens verkrijgbaar bij de hema off corse.
en bovendien kosten ze echt helemaal niks maar 2.5euro per flacon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate