Zoeken

dinsdag 24 maart 2015

Essence Longlasting Lipsticks

Essence Longlasting Lipsticks

De lipsticks zitten in een zwarte matte verpakking en in de opening zit een ringetje waar je de kleur ziet van de lipstick zelf.                                                                                                                                                                       Op de lipstick staat het logo van Essence gedrukt en dat ziet er best wel cute uit! Op de onderkant vind je een sticker met het nummer en de naam van de lipstick.

 De lipsticks zijn niet gelijk in één laagje dekkend, je moet ze echt opbouwen door een paar keer te stiften. de lipstick houdt het wel een paar uur goed maar vanaf dat je wat gaat eten beginnen ze wat aftesterven om het zo maar even te noemen. dus je moet meerdere keren opnieuw aanbrengen/bijwerken gedurende de dag is dus wel een must.
11 Nude Love - 13 Love Me - 15 Oh So Matt!
11 Nude Love – 13 Love Me – 15 Oh So Matt!

11 Nude Love

Essence 11 Nude Love
11 Nude Love
Nude Love is een nudekleur met een licht roze tint.  Wel een schattig kleurtje in elk geval. 
De lipstick heeft een cremige substantie.

13 Love Me

Essence 13 Love Me
13 Love Me
Love Me is een heerlijke roze. Het is zo’n roze kleur die basic is en zowel bij iedereen best .
 Leuk kleurtje! Ook deze lipstick heeft weer een licht glanzende finish.

15 Oh So Matt!

Essence 15 Oh So Matt!
15 Oh So Matt!
hij heeft een licht glanzende finish. Oh So Matt! is een zachte bruine lipstick. Ik vind het een mooie kleur, maar je moet wel van bruintinten op de lippen houden, wil je Oh So Matt! kunnen waarderen.

essence lipsticks

Conclusie


De kwaliteit van de lipsticks is voor €2,39 gewoon super goed. de kleuren zijn mooi, de dekking is prima.
deze lipstick heeft geen nadelen voor mij 
Xxx Margo  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate