Zoeken

zaterdag 20 september 2014

p2 pure color lipstick

De herfst in met P2 Pure Color Lipstick

P2 Pure Color lipstickhoi allemaal vandaag heb ik een review van de P2 pure color lipstick. ten eerste omdat ik er al veel over gehoord heb dus ja.in Duitsland hebben ze het merk P2. Ik ben groot fan van het merk, met name van de nagellak en de lipstick. 
Hoewel ik niet zo’n fan ben van de verpakking van de lipstick, ben ik wel erg blij met de kleuren die erin zitten. Donkerrood en donkerpaars zijn toch wel echt mijn  kleuren voor op mijn lippen als de herfst er aan komt. Donkere lippenstift geeft je toch altijd een wat stoere en mysterieuze uitstraling. Nu is de liefde weer helemaal volledig.
Ik hoopte eigenlijk op een mat einde, maar dat kreeg ik niet. Het zijn vrij glanzende lipsticks . De lipsticks bevatten heel veel pigment, zoals je ziet.  Het is een zachte textuur. Wanneer je dus velletjes of bobbeltjes op je lippen hebt, dan zal je ze goed zien. dan raad ik deze lipsticks toch niet aan.
160 Corso Como
Dit is de donkerrode kleur en ik vind het echt een schoontjen. Het is een beetje een lichte Sneeuwwitjes kleur.. Met deze kleur moet je wel oppassen, want zoals je ziet brokkelt hij rond de lijntjes van je  lippen zo nu en dan een beetje. Voor de rest is hij perfect.
042 Madison Square
Deze kleur is in het echt nog ietsje donkerder dan hoe hij er hier op de foto’s uit ziet. Het is een beetje een pruimkleurtje en dat vind ik heel mooi.  Ik denk dat veel mensen deze kleur kunnen hebben!
 P2 is ook nog eens een goedkoop merk en de kwaliteit die ze leveren is prima. Als je niet eet blijven ze makkelijk een uur of drie zitten. Helaas is het maar heel soms te koop bij drogisterijen in Nederland, je vindt voornamelijk in de DM in Duitsland. 
De P2 Pure Color Lipsticks kosten €2,49 per stuk.
good luck met onze raad  lisa en margo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate