Zoeken

maandag 20 april 2015

Veracamilla #13

Soms moet je ergens een streep onder zetten. Langs je onderste wimperrand bijvoorbeeld, hoewel ik liever een vette lijn over de bovenkant teken. The Body Shop heeft het assortiment eyeliners onder handen genomen en het resultaat zijn onder andere twee nieuwe kajal’s in het zwart en wit.
Ben ik de enige die sinds de tweede Sex And The City film bij kajal steeds aan Carrie moet denken die een zwarte kajal kocht op de markt? Deze kajal’s van The Body Shop zien er leuk uit. Rond en speels gevormd. Wel vind ik ze met elf euro voor 0.8 gram per product aan de dure kant.
The Body Shop Black Kajal € 11
The Body Shop White Kajal € 11
Zwart is echt zwart en ook wit geeft genoeg ‘kleur’ af. Lekker wit!
Ik besloot de ooglook van het model op het persbericht na te maken. Een zwarte cat eye, met aan de bovenkant een witte lijn.
In gebruik blijken de kajal’s niet zo intens wit en zwart als op de swatches. Er komt nog steeds voldoende kleur vanaf, maar het is lastiger ze alle twee mooi naar voren te laten komen. Wel vervagen ze en blenden ze mooi en gaan ze ook goed op de waterlijn.
De witte kajal wordt aangeraden om op de waterlijn aan te brengen, zodat je ogen groter lijken. Persoonlijk zou ik daar eerder een huidskleurig potlood voor gebruiken, dat staat natuurlijker. De zwarte kajal is handig voor een lijntje op de waterlijn, of langs de wimperrand, maar kan ook gebruikt worden voor smokey eyes.
Ze blijven prima zitten. Op de waterlijn vervagen ze na een tijdje wel iets en op het ooglid zonder oogschaduw gaan ze vlekken, maar bij een ooglook (of met wat huidskleurig poeder op het bewegend ooglid) gaan ze de hele dag mee zonder te vervagen.
Ik zou eerder een lekker romig oogpotlood kopen wat je makkelijk kan slijpen (altijd een scherpe punt) dan een van deze kajal’s. Ze zijn prima, maar ik vind ze nog best duur en ze doen niets waarvan ik denk dat geen goed oogpotlood het niet kan.
xxx lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate