Zoeken

zondag 12 april 2015

todaysbeauty#12

 photo maccinderella2_zpsldvfduk9.pngHey loves! Al eerder deze week liet ik op instagram een foto van de nieuwe MAC Cinderella collectiezien waar ik super enthousiast over ben. Ik ontving 3 producten uit deze nieuwe Limited Edition collectie, en vandaag ga ik jullie hier wat meer over vertellen! P.s. er komt morgen om 06:00 een make-up look video online waarin ik deze producten gebruik!
 photo maccinderella3_zpstldixdbu.pngDeze magische collectie bevat een aantal prachtige sprookjesachtige Disney producten met onwijs schattige verpakkingen die er ook echt wel luxe uitzien! Ik word hier als make-up liefhebber in ieder geval erg vrolijk van! Ik ontving drie verschillende producten uit deze collectie, namelijk het oogschaduwpalet, een lipstick en een poeder.
 photo maccinderella8_zpssslikvvu.pngLaten we beginnen bij de lipstick die de naam Royal Ball (€21) heeft gekregen! Dit is zacht roze lustre lipstick die de lippen voorziet van een subtiel glansje.
 photo maccinderella10_zpsoaopnilr.pngHoe leuk is de huls van de lipstick? I think it’s adorable! Net als alle andere producten uit deze collectie beschikt de huls over goud kleurige details en natuurlijk het baby blauwe als basis.
 photo maccinderella11_zps3h92gogj.pngHier zie je de lipstick geswatcht op mijn hand, ik zal morgen in de video laten zien hoe hij eruit ziet op mijn lippen! Zoals je ziet is de lipstick goed gepigmenteerd en bevat hij subtiele shimmers voor een mooi glansje op de lippen. Ik vind het een heel lief kleurtje die perfect bij het cinderella thema past!
 photo maccinderella6_zpspq0wimpd.pngDan is het nu tijd voor mijn favoriet uit de collectie, namelijk het MAC Stroke Midnight palette (€42.00).Een prachtig palet die je kunt gebruiken voor een mooie neutrale everyday look of juist een mysterieuze avondlook. Met de lichte en donkere tinten kun je oneindig veel kanten op! De verpakking vind ik zelf heel erg praktisch, door het transparante dekseltje zie je precies welke kleuren erin zitten. Heel fijn!
 photo maccinderella7_zpsfovzvg30.pngHet oogschaduwpalet bevat in totaal 6 verschillende oogschaduw tinten, een aantal van deze heb ik al vaker in mijn handen gehad in de mac stores, deze zitten dus ook in het vaste assortiment. In het palette zitten de volgende oogschaduws: PHLOOF! frosted off-white (frost) / QUARRY soft muted plum-brown (matte) / OMEGA soft muted beige-taupe (matte) / VAPOUR peach-pink with violet pearl (velvet) / STROKE OF MIDNIGHT black plum with sparkle pearl (velvet) / SATIN TAUPE taupe with silver shimmer (frost). 
 photo maccinderella12_zpsvvixjtsq.pngHier zie je alle kleuren van links naar rechts. Check die pigmentatie! Ik ben zeer verrast. Omega en satin taupe stonden al een lange tijd op mijn wishlist, nu heb ik ze eindelijk! Alle kleuren zijn stuk voor stuk prachtig en perfect met elkaar te combineren. Ik heb er een nieuw everyday paletje bij!
 photo maccinderella4_zpsn4hxdtsq.pngTot slot wil ik jullie de nieuwe Iridescent powder laten zien in de kleur COUPE D’CHIC (€27.50). Een peachy kleurige poeder met een gouden glans! Hij deed me meteen denken aan Nars Orgasm, maar deze is net wat lichter. Ook deze verpakking is super cute!
 photo maccinderella5_zps4lyzy092.pngDe iridescent powder is geschikt als blush, maar ik zelf gebruik hem als highlighter op mijn wangen. De poeder voorziet mijn wangen van een mooie subtiele glow!
 photo maccinderella13_zpsmxuk6dyi.pngHier zie je de poeder geswatcht op mijn arm. Ook deze is super goed gepigmenteerd! Zoals je ziet is hij dus vrij licht, perfect om te gebruiken als glansje op de wangen.
 photo maccinderella_zps3p4ezunz.png
Let op! Morgen verschijnt er om 06:00 een complete make-up look in video vorm online. Het leek me leuker om de producten te gebruiken in een make-up filmpje, zo kan ik jullie gelijk laten zien hoe ik de kleuren zou combineren uit het paletje. So stay tuned! =)
Ik ben super enthousiast over deze nieuwe Limited Edition collectie van MAC. Hoewel de oogschaduws al verkrijgbaar waren, vind ik het toch fijn om een oogschaduw paletje te hebben met neutrale kleuren. Een nieuw favoriet! Ook de lipstick en de iridescent powder(highlighter) vind ik prachtig. De MAC Cinderella collectie is vanaf nu online beschikbaar, en zal vanaf 14 maart verkrijgbaar zijn in de MAC Pro Stores.
Heb jij al een product op het oog uit deze nieuwe collectie van MAC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate