Zoeken

vrijdag 27 maart 2015

2 favoriete parfums

 
hey lovlies,
ik laat jullie vandaag mijn 2 favorieten parfums zien. 
en dan heb ik het over de niet "bekende"en chique merken zoals; dior,chanel,lancome,cloË enz. maar over de basics.
maar oke ik begin alvast met de eerste 
ik wens jullie veel plezier en ENJOY!

dit is een parfum van vogue girl.
het is niet een heel bekend merk onder de dames maar wel onder de meisjes.
ik vind dat het parfummetje een heel speciefieke geur heeft?ik weet niet percies hoe ik de geur moet omschrijven:
hij heeft iets weg van het girly maar toch ook weer een beetje fris.
ik kreeg deze parfum in een set met daarin ook nog een parfumdouche en een deodorant.
het merk heeft verschillende geuren, waaronder ook een met paardjes denk ik.
met paardjes bedoel ik dat op de verpakking van de set een paardjes staat en bij mijn set staan er katjes op.
deze parfum heeft ongeveer 5 euro gekost, maar ja dit is dan ook de 10 ml versie.
hij is verkrijgbaar bij de drogist!
dan de 2de parfum is een iets wat specialere! want hij komt van ver namelijk uit china.
jawadde; ik kreeg deze als souvenir cadeau van hun reis naar china.
ik kan dan wel een parfum krijgen maar helaas weet ik dus niet van waar hij komt ik heb het ook gevraagd aan hen maar ze
zijden dat ze het in een winkeltje kochten.
dus geen winkelketen!
ik kon helaas niet achterhalen waar hij van kwam.
en ook weer qua geur ...
de 2 geuren die ik eigenlijk heb gekozen voor dit artikeltje zijn niet de gemakkelijkste.
maar deze geur is wel zwaarder dan de 1ste geur.
ik vind het een prima geur maar niet voor op alle momenten want met 1 spraytje heb je al genoeg!

zo dit was het artikel  bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate