Zoeken

vrijdag 13 februari 2015

rituals yogi flow mousse gel

dit is een best wel bijzonder product, het is speciaal en apart.
het heeft een typische rituals geur : een beetje aziatisch. I LOVE IT;
hij heeft een best wel gekke substantie je moet er wel van houden uiteraard.

wat dus best wel creepy aan deze mouse is dat hij eerst een "gewone" showergel is als je hem opspuit en nadien veranderd hij in een mousse!
ik heb het hieronder in dit filmpje even iets duidelijker gemaakt

ik vind het een heel goed product de kwaliteit is echt perfect.

het zat in een van de welbekende reis setjes van rituals .
ik vind die reissetjes echt heel handig want ik neem ze dan ook altijd mee op reis.

( ik zette hiernaast ook even een bijpassend geurvaasje om het maar zo maar te noemen, maar je snapt waar ik naar toe wil ).

qua verpakking vindt ik hem ook heel cute. het doet me denken aan een deo
ik vindt de "yogi flow" er echt super stijlvol uitzien.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate