Zoeken

maandag 16 februari 2015

2B glitter hair & body spray

2B glitter hair & body spray:
Ik kocht ooi dit product en bebruikte het voor een feestje voor carnaval enz.

Opeens kwam ik het weer tegen op mijn beautyplankje
en ik dacht: waarom bespuit ik me hier niet weer mee.
En hij beviel me weer eens goed dus ook dit product
verdient een artikel.

Deze glitterspray kan je gebruiken voorje haar en je lichaam maar ik vind hem persoonlijk iets beter voor op mijn haar.



Hij sprayt heel makkelijk zoals een spuitbus .

het merk 2b is verkrijgbaar bij dreamland.
2B is een make-up merk maar ik vindt de make-up niet zo kwaliteitvol en deze glitterbus beviel me wel heel goed.
Het is een vrijwel budgetmerk.


hierboven zie je het before en after resultaat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate