Zoeken

zondag 4 januari 2015

OROFLUIDO



dit is een  een haarolie die je lokken verzorgt, laat glanzen, en het in bedwang houdt. Wat mij betreft is het te vergelijken met Moroccanoil’s Treatment. Deze fles vind ik echter wel mooier van uitzien, hij staat ongetwijfeld mooi in je badkamer.
De olie is aan de dikke kant. Hij is dikker dan olijfolie, maar dunner dan lotion. Perfect voor in je haar, want daardoor loopt het niet gelijk van je hand af, maar is het wel makkelijk in je haar te smeren. De olie wordt makkelijk verdeeld en ruikt ook heel aangenaam. Een beetje kruidig!
 De pluis is vrijwel helemaal weg, mijn lokken zien er gezond uit en zijn ook wat meer getemd. Het ziet er niet meer uit alsof ik net uit bed ben gestapt en niets aan mijn haar heb gedaan. Een hele kleine handeling, maar een groot resultaat! Ook gedurende de dag blijft je haar glad.
Wat is deze haarolie fijn! Los kost hij €30,86, alhoewel hij op de website nu wel afgeprijsd is naar €16,95. Ik zou dus zeker even kijken als je geïnteresseerd bent! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate