Zoeken

dinsdag 9 december 2014

Advent Calendars



Ik kan niet geloven dat het eigenlijk al December is !

Afgezien van Kerstmis , mijn favoriete ding over deze maand is dat het eindelijk tijd voor Advent kalenders ! 

Mijn favorieten dit jaar zijn ..

voordeel -
De must have kalender van het jaar , deze prachtige 'Candy Coated Countdown ' is voorzien van een mini- klassieker Benefit product elke dag voor het aftellen naar Kerstmis. Het is een geweldige manier om een ​​aantal nieuwe producten , evenals een heerlijke traktatie elke dag proeven !

Yankee Candle -
Ik denk dat dit zou zo een mooi cadeau voor een speciaal iemand , of enige fans van geurkaarsen te maken , want het bevat een theelichtje in een feestelijke geur voor elke dag tot en met de 25e . Ik hou van het ontwerp van een sparkly krans ook, de kalender zelf maakt een mooie decoratie.

The Body Shop -
Als een lange tijd liefhebber van The Body Shop , ik denk dat hun agenda's zijn zo mooi , ze hebben een selectie van klassieke producten met een aantal van hun nieuwe kerst reeksen , waardoor het een geweldige manier van het bemonsteren van een enorm scala aan producten in de hele maand .

Ik ben opgewonden om het openen van de deuren te krijgen!


♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate