Zoeken

vrijdag 21 november 2014

Gewoon wat een studentje ‘s avonds eet kookboek

Ik was gelijk enthousiast toen ik het boek zag Ik vind het boek dan ook helemaal aansluiten bij haar stijl en vind het onwijs cool dat er ook gewoon ‘blogspot.com’ in de naam staat, omdat dat aangeeft waar het allemaal is begonnen. De kaft geeft een jong en gezellig gevoel en haar foto is ontzettend mooi.
Na een inleiding en de inhoudsopgave ga je over naar wat de icoontjes betekenen.Hoe grappig zijn deze iconen? Vooral de afwas icoontjes vind ik super.

 Dat vind ik super!
Notitieblaadjes met grappige of leuke teksten zijn niet zeldzaam in dit boek!
Deze pagina’s vind ik ook heel leuk: prachtige foto’s met leuke quotes.
Hoewel het boek niet vega-proof is, zijn veel recepten om te toveren naar vegetarische recepten. Vandaar dat ik erg enthousiast ben. xxx lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate