Zoeken

zondag 2 november 2014

dislike: ultra doux



hey loavlies vandaag heb ik een dislike review
voor jullie, dat houdt in dat ik nu een product
review dat voor mij dé dislike van de maand is



dit is de garnier ultra doux crèmespoeling
met kamille en bloemenhoning.
het product is een dislike voor mij omdat het
niet zuiver ruikt en niet "werkt"
daar bedoel ik mee dat hij niet doet wat er op de
verpakking staat dat hij wel zou moeten doen.
en dat is wel spijtig.
de reden is ook dat ik hem dus onzuiver vindt
ruiken en dat hij dus ook stinkt in het haar.
en ik verschoot er echt van omdat ik dat nog
bijna nooit heb meegemaakt met garnier.
op de verpakking lijkt het een goed product.
ja maar je weet eigenlijk nooit iets zeker hé,
op dat vlak toch.
ik moet nu ook wel zeggen dat de crème
voor blond-harigen zijn,
dat terwijl ik bruin haar heb.
maar ja
dit was het dislike artikeltje van de maand en
ik hoop dat jullie het leuk vonden
xxx lisa
Bijschrift toevoegen

de crème spoeling blijft ook geen
2 dagen in je haar.   

de crème spoeling blijft ook geen 2 dagen in je haar.                        




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate