Zoeken

zondag 19 oktober 2014

Vier blushes Dior, Essence, Yves Saint Laurent, Artdeco



Hoe heerlijk is dit plaatje? Hier zie je vier prachtige blushes die ik graag voor jullie wil reviewen.  Vier blushes in één artikel. Dior, Essence, Yves Saint Laurent en Artdeco. Een aantal zijn gloednieuw, anderen zijn al wat langer uit. Maar wat ze allemaal gemeen hebben: ze trekken mijn aandacht. Dit zijn wat mij betreft (en ik ben verslaafd aan blush) zeker musthaves voor komend seizoen. Pick your favorite!

Dior 861 Rose Darling blush

Ah, mijn lieve favoriete merk Dior. Als onderdeel van de Rouge Dior Baume collectie komt Dior met een aantal nieuwe blushes. Deze limited edition kleur springt er wat mij betreft echt uit. Rose Darling is een zoetroze kleur die er op de huid heftiger uit ziet dan in het doosje. Als je naar de blush kijkt zie je roze, maar op de huid is hij wat pittiger.Hij transformeert in een rood-paarsige kleur die wat mij betreft iedereen goed zou staan. De blush is erg koel, dus zal vooral mooi staan met lila lipkleuren of roze lipgloss.
 Dior 861 Rose Darling blush kost €44 en is limited edition. Dior is te koop bij luxere parfumeries.

Essence Silky Touch blush 80 Autumn Peach

We gaan gelijk even over op het andere uiterste – ultra budgetproof en met een hele warme tint! Essence komt met Autumn Peach, een warme perzikkleurige blush met een mooi glansje er in. Toch heeft deze blush wel wat. Het glansje dat er in zit geeft een prachtig effect dat me ver weg doet denken aan Nars Orgasm (blijf ik nou voor eeuwig blushes met die blush vergelijken? Ja dat blijf ik).Ook met deze moet je voorzichtig zijn, je brengt al snel te veel aan en krijgt dan een baksteen-rood effect. Maar met een lichte blushkwast kan je de kleur prima opbouwen. Bij deze blush heb je eigenlijk geen highlighter meer nodig, de glans is prachtig!
Essence Silky Touch blush 80 Autumn Peach is te koop bij Kruidvat en kost €2,59.

Yves Saint Laurent Baby Doll Kiss & Blush 1 Fuchsia Désinvolte

Vloeibare blush – you hate it or you love it. Ik ben er persoonlijk wel fan van. Je kan dit lekker makkelijk met je vingers aanbrengen en uitsmeren, geen kwasten voor nodig! Baby Doll Kiss & Blush is bedoeld voor zowel de lippen als de wangen. Ik heb hem op beiden getest en moet zeggen dat ik vooral fan ben van het blush-effect. Als je trendy wilt zijn is dit zeker een aanrader. De applicator is trouwens een beetje gek, maar hij werkt wel goed!
Yves Saint Laurent Baby Doll Kiss & Blush 1 Fuchsia Désinvolte kost €35,95 en is te koop bij luxere parfumeries.

Artdeco Moonlight Blusher Starlit Sky

Deze nieuwe blush van Artdeco hoort bij de Glam, Moon & Stars collectie. De blush bevat vitamine C en E waardoor hij tevens verzorgend werkt.Zo mooi om naar te kijken. Een blush die uit meerdere kleuren bestaan vind ik zelf altijd heel fijn. De highlighter onder kan je bijvoorbeeld ook nog los extra er overheen gebruiken. De kleur van deze blush is vrij donker en paarsig.Ik ben normaal totaal niet van zulke blushkleuren, maar deze vind ik wel wat hebben. Ik weet niet precies wat het is, maar het paars (bijna tegen taupe aan) heeft iets herfstigs. Ik zou dit combineren met een smokey eye en nude lippen. Hij heeft iets chiques. Volwassen en vrouwelijk, geschikt voor een gala bijvoorbeeld.
Artdeco Moonlight Blusher Starlit Sky kost €19,50 en is te koop bij Douglas
En dat waren ze, vier totaal verschillende blushes. Wel grappig om te zien dat het allemaal richting te herfstkleuren gaat met paarsige en wat donkerdere tinten.Welke vinden jullie het mooist? xxx margo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate