Zoeken

woensdag 15 oktober 2014

kruidvat body butters

kruidvat body butters

 photo bodybutter3_zps13d3fc4b.png
Nu het weer wat kouder wordt buiten voelt mijn lichaam sneller droog en trekkerig aan, tijd om de body butters weer tevoorschijn te halen! ik ga jullie vandaag wat meer hierover vertellen!
 photo bodybutter4_zps652533a4.png
Deze heerlijke Kruidvat body butters liggen zoals ik zei sinds kort in de schappen van het tussen de andere lichaamsverzorging producten van het Kruidvat. De body butters komen in simpele plastic potjes die ongeveer dezelfde grootte zijn als de body butters van The Body Shop. Op iedere bovenzijde staat welke geur het is, en wat er allemaal in verwerkt zit.
 photo bodybutter9_zpsf375af16.pngIk denk dat je bij het zien van deze verpakking al wel een idee hebt hoe dit precies ruikt, toch? Het heeft een zoete kokos geur. 
 photo bodybutter7_zps0795697a.pngDe volgende variant die ik laat zien heet Olive Macadamia.Gelukkig komt de macadamia geur wat meer naar voren, en ruikt ook deze een beetje zoetig maar wel subtieler dan de kokos versie. Deze is denk ik perfect voor de meiden die houden van subtiele zachte geuren op hun lichaam.
 photo bodybutter8_zpsdd2403d2.pngHello Honey Cacaobutter! Ook deze ruikt een beetje zoet, maar vrij subtiel net als de vorige. Honing komt zeker naar voren, en ook deze vind ik heerlijk. Ook hier ruik ik een beetje yoghurt.
 photo bodybutter6_zpsff523498.pngDan last but not least; de Blueberry Lychee variant. Oh my.. deze ruikt zo zoet!  Zoet, fruitig, om op te eten.. (maar laten we dat laatste maar even achterwege laten he…)
 photo bodybutter5_zps111cd512.pngDe textuur van iedere body butter is heerlijk vol en romig. Allemaal zijn ze heel erg stevig, maar toch gemakkelijk uit te smeren op de huid.
 photo bodybutter2_zpscd7d1aa4.pngIk ben dol op deze nieuwe body butters, vooral Coconut Sheabutter en Blueberry Lychee vind ik onwijs lekker. Ik houdt van zoete geuren! Deze bodybutters zijn nu al in de Kruidvat winkels verkrijgbaar voor €2,49 voor 200 ml.
Welke geur spreekt jou het meest aan?
Wat is jouw favoriete body butter op dit moment
xxxx margo
and good luck today

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate