Zoeken

woensdag 8 oktober 2014

essence nail art feather effect topper


essence nail art feather effect topper


 photo nagellak2_zpse28a2eb2.png
 Laatst ontdekte ik deEssence Nail Art Special Topper Feather Effect, een bijzondere topcoat voor een speelse look. Ik ga jullie vandaag laten zien hoe deze topper oogt op mijn nageltjes! 
 photo nagellak1_zps23dedd3c.png
De Essence Nail Art Special Topper Feather Effect  ligt al een wat langere tijd in de schappen van het budgetmerk Essence. 
 photo nagellak4_zpse4b49656.pngOndanks dat het subtiel is op deze nude nagellak, vind ik het er toch erg leuk uitzien. Het geeft net iets extra’s aan de nageltjes, me like! De volgende keer probeer ik het nog eens, maar dan dus over een donkere lak. Hier heb ik overigens een laagje aangebracht, als je nog meer shimmers wilt kun je dus ook prima meerdere laagjes aanbrengen totdat je het gewenste resultaat hebt bereikt. Ik denk dat ik binnenkort op zoek ga naar nog wat toppers van Essence, leuk voor de kerst periode! De Essence Special Effect Toppers zijn voor €1,89 (8 ml) te koop bij drogisterije
xxx besties

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate