Zoeken

zaterdag 20 september 2014

gelnagellak

Vorig jaar werd gelnagellak opeens een mega grote hit. Het merk Sensationails was een van de leiders hierin. Nu komt ook het merk Sally Hansen met gelnagellak, maar bij deze heb je geen lamp nodig om de nagellak uit te harden. Het werkt eigenlijk als normale nagellak, maar het belooft net zo stevig en langhoudend te zijn als gellak. Ik was super benieuwd



Je moet deze nagellak echt in combinatie met elkaar gebruiken, want anders krijg je niet het gewenste effect. Sally Hansen zegt dat je deze nagellak ietsje langer moet laten drogen, maar dat hij wel gemiddeld vier dagen langer dan een normale lak blijft zitten. Nagellak gaat meestal na een dag alweer chippen op mijn zwakke nagels, dus ik was érg benieuwd hoe deze bij mij zou werken.                  
Dit is een heel vrolijk, felroze kleurtje. Misschien niet voor iedereen weggelegd, maar zelf vind ik dit een heel gangbaar en een klein beetje een standaard kleurtje. Een laagje was al goed, maar ik heb nog een tweede toegevoegd om het nog mooier te maken.


Deze felblauwe kleur vind ik een stuk gewaagder! . Hij is in het echt nog ietsje donkerder dan hoe je hem hier op de foto ziet. Met twee laagjes dekte hij prima. 
Ook zie je bij beide kleuren duidelijk de enorme glans, die je altijd bij gelnagels hebt. Heel mooi!


xxxxx lisa en margo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate