Zoeken

zaterdag 20 september 2014

body scrub kneipp

hoi vandaag heb ik weer een review voor julie veel plezier met kijken en lezen ook uiteraard. Als ik denk aan lekker ruikende lichaamsverzorging, is het eerste wat in mij op komt Kneipp.  de Kneipp Sugar Body Scrub Amandelolie, en de Kneipp Sugar Body Scrub Vijgenmelk Arganolie.  ga ik nu reviewen
 photo bodyscrub3_zps98a4f283.pngLaten we beginnen met mijn favoriet van het stel, de Amandelolie variant.  het eerste wat mij opviel de zoete geur. Heerlijk! Ik ben dol op deze geur van Kneipp. Heerlijk subtiel zoet, ik word er helemaal relaxed van wanneer ik dit product gebruik.

 photo bodyscrub4_zps773ec18e.pngDan gaan we verder met de Vijgenmelk Arganolie variant. Deze ruikt wederom heerlijk zoet! Ik ging hier al snel doorheen omdat de geur zo heerlijk is.
 photo bodyscrub5_zpsc8a71ffd.pngDe textuur van beide scrubs is heel erg fijn. Een laagje verzorgende olie wat met suiker vermengd is. De scrub is niet te hard of te grof van textuur, dat maakt het scrubben heel fijn!
 photo bodyscrub6_zps7222f63f.png Het kan nog wel eens zo zijn dat de suiker een beetje op de rand is gekropen. Ik ben echt dol op deze scrubs van Kneipp, vooral de Amandelolie variant zal ik nog zeker vaak gaan gebruiken in mijn dagelijkse routine. De Kneipp Sugar Body Scrub in Vijgenmelk Arganolie en Amandelolie zijn bij de drogist te koop voor €8,99 (300ml). Ik ben een groot fan in ieder geval!
Q: Wat is jouw eerste indruk van deze verzorgende suiker scrubs van Kneipp?

xxx margo THX xx besties

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate