Zoeken

dinsdag 24 maart 2015

waar ik voor spaar #2

heey ik heb weer een waar ik voor spaar artikel en deze keer is het niet echte de multimedia dingen maar de zeg maar "echte" dingen.
allereerst wil ik 2 kookboeken:
de laatste tijd ben ik echt meer gaan koken en ook gezond koken en dat ben ik aan het doen door 2 fantastiche blogs en ik hoorden dat ze allebei een kookboek uit hebben gebracht!
ik was echt zo blij dus klik even op de link en dan ga je er direct naar toe

dan ik ben ook opzoek naar een paar fiets accesoires:

want ik wil dat mijn fiets er uiteindelijk zo uitgaat zien
ik wil ook al een tijdje een nieuw hoesje om om mijn gsm te doen ja ik weet het dit is dan wel iets voor multimedia maar oke ik had het eigenlijk meer over iphones,ipads;laptop,macboook enz!
k'vond dit hoesje bij casimoda en ik vind hem zo mooi:
MOTOROLA MOTO G 2014 HOESJE - MAYBE OKAY WILL BE OUR ALWAYSMOTOROLA MOTO G HOESJE - MINIONS
deze hoesjes zijn wel niet van de goedkoopste maar kom! 15 per stuk i love it!
dit is echt isets wat ik al meer dan een jaar wil maar echt niet krijg: een pennyboard van landsurferskateboard
ik wou graag eentje met pastel kleurtjes en ik ben echt van plan om hem nu te kopen:
is hij niet pretty?
Land Surfer fish skateboard "pastel" met mintgroene wielen
jullie kennen waarschijnlijk wel lush en usfoodz
wel, daar heb ik ook wat producten die ik graag zou willen hebben.

zo jullie weten nu wel een beetje waar ik op wacht
!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate