Zoeken

vrijdag 3 april 2015

social answer #4

Ik beantwoord vandaag weer een twitter vraag:een social answer.
de vraag vandaag is
Wat is jou Achtergrond op je telefoon? 
ik hou wel van niet te drukke achtergronden.
persoonlijk vind ik een sfeerfoto heel leuk maar om mijn gsm te unlocken gebruik ik wel een foto.
ik heb bijvoorbeeld al deze gebruikt:
hier een foto op de muziekschool met de friends en selfiestick

dit is een foto van op de loopwedstrijdt

en hier sta ik in het mas


en dan laat ik jullie nu de sfeerfoto's zien
hier mijn mislukte nagellak

hier ook een kleutertje uit de nabewaking van op school! amy

dit is dan eigenlijk toch wel mijn favoriet dit is in onze living

hier gebruikte ik voor het eerst mijn selfiestick

hier sta ik op het feestje van een vriendin van mij ,selfietime!

en dan tot slot een foto wanneer
iedereen nog wakker was,haha fun!

zo dit was het artikeltje met de vraag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate