Zoeken

donderdag 19 februari 2015

Primark lentecollectie 2015

Primark lentecollectie 2015
Ik was maandag naar de primark geweest voor mijn eerste keer in Brussel. Het beviel me goed , heel goed zelfs. En ik zag er de nieuwe lentecollectie hangen en ik moet zeggen die was niet verkeerd.
Dus ik naam vandaag de lentecollectie met jullie onder de loep.
Ik heb een paar "sfeerbeelden" gevonden en die wou ik laten zien.
De collectie van 2015 beloofde met heel veel lichte en vrolijke kleuren te zijn: super coole hakken, trendy tassen en uiteraard zijn die allemaal geschikt voor de lente en eventueel voor de zomer.
Primark lentecollectie 2015
In de collectie zitten veel tropische kleuren,stoffen en prints dat vindt ik persoonlijk heel leuk.
maar soms kunnen ze wel iets te heftig zijn. tropische prints ja wat je daar zoal moet onder verstaan is ;
- veel bloemetjes
- en de welbekende aztek prints
-maar ook stoerdere items erin
amai, hier zitten leuke dingen bij !
Primark lentecollectie 2015
Ik vind de sommige schoenen persoonlijk iets te heftig  ik had en paar van de schoenen al gezien in de winkel.
Maar ik vind de sandaaltjes rechtsonder in de hoek wel leuk.
Dit ben ik niet echt "gewend " van de primarkPrimark lentecollectie 2015
Wow! Dit is klasse , deze accesoires zien er zo chic uit terwijl ze eigenlijk heel budget zijn. Dat vind ik wel knap.
Ik wordt automatisch blij als ik die felle pastel kleurtjes zie in de kettingen.

wat vinden jullie van de lente collectie van 2015?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate