Zoeken

zaterdag 21 februari 2015

zondag 22/02: the body shop got the blues


ik was deze woensdag gaan winkelen en ik kwam in de TBS en ik zag er zo'n mooi nagellakje .

Ik maakte direct een review, "in de winkel" zelfs.
Het is een prachtig blauwe pastelkleur.
I love it!
De kleur heet; got the blues.
Pastel wie houdt daar nu niet van.
Het kleurtje is van de colour chrush collectie.
Ik probeerde ook een andere kleur in de winkel maar die ga ik nu niet reviewen.





Dit kleurtje heeft wel 2 laagjes nodig. 
( maar ja opzich is hij wel mooi met een laagje )
= op de foto draag ik 1laagje
Als je hem eraf wilt halen gaat het heel simpel: hij verwijderd heel goed.
Wat er nog zo leuk aan is dat hij er zeker 4 dagen op blijft met dat eene laagje.
Je nagels zijn ook heel proper daarna.
Of dat fijn is, ja mensen dat is het.
Het duurt niet lang voordat ze zijn opgedroogd, dus daar win je tijd mee.
€6
§best wel een beetje duur maar het is zijn geld waard§

conclusie
ik vind het een heel fijn lakjes, en ook een super mooie kleur.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate