Zoeken

maandag 23 februari 2015

beautygloss #5

dit is al weer de 5 week ! dit is dus al het 5de artikeltje en deze keer van beautygloss

Beautygloss vakantie inpaklijst 2015

Jaren geleden schreef ik een artikel met mijn inpaklijst. Inmiddels een legendarisch artikel – niet alleen ikzelf gebruik hem nog steeds iedere reis, ook zie ik aan de statistieken dat hij door heel veel mensen regelmatig bezocht wordt. Iedere keer pak ik de inpaklijst er weer bij, kopieer ik hem naar word en pas ik wat kleine dingen aan. Inmiddels is er al zo’n lange tijd voorbij dat ik steeds meer dingen standaard aanpas. Dingen die ik er uit haal, of dingen die ik iedere keer weer toevoeg. Laatst besloot ik dat het weer tijd werd voor een gloednieuwe inpaklijst. Tijdens een reis heb ik deze gemaakt toen ik weer in ging pakken naar huis. Ik heb dus exact opgeschreven wat ik daadwerkelijk heb gebruikt tijdens mijn reis! Ideaal, zo hoef ik ook niet meer te twijfelen wat ik nou wel en niet mee moet nemen. Dit allemaal dus. Voor iedereen die op reis gaat – ik hoop dat jullie hem net zo handig vinden als de vorige keer! Kijk verder voor mijn complete inpaklijst.

handbagage

Kussentje
Oogmasker
Oordoppen
Muziek oordopjes
Zonnebril
Brilkoker voor bonnetjes
Go pro in tasje met extra SD kaartje
Reispapieren
Notitieboek + pen
Leesboek
Comfy sokken
Sleutels
Horloge
Edefiner
Kleinere handtas in mijn handbagage met
Passpoort
Portemonee
Mini beauty tasje
Desinfecteer gel
Haarelastiekje
Kiehl’s de-puffer
Neusspray
Lipbalsem/gloss
Mondspray
Parfum roller
Mini gezichtcreme

Koffer

Krultang
Clarisonic
Selfiestick
Slippers
Nette sandaaltjes
2 Stekkerdingen
Make up roll Victoria’s Secret
Wattenstaafjes
Poederkwast
Blushkwast
shapekwast
317
Bledingkwast
Highlighterkwast
Mini liner kwast
Pincet
BB Cream eigen kleur
BB Cream iets donkerder
Under eye concealer
Puist concealer
Compact poeder
Oogschaduwbasis
Eyeliner
Mascara
Blush/bronzer/highlighter (trio)
extra blush
Lipgloss nude
Lipgloss roze
lipstick rood
Naked palette
Haar tasje
Schuifspeldjes
Elastiekjes
2 klemmetjes
Haarborstel (mason)
Droogshampoo
Haarspray
Serum
Wax spray
Shampoo
Conditioner
Beauty verzorging tasje
Parfum
Watjes
Deodorant
Deet
Zonnebrand gezicht
Zonnebrand lichaam
Scheermes
Tandenborstel
Tandpasta
Gezichtscreme
Facewash
Showergel
Tonic
Nagelvijl
Paracetamol
Ondergoed zak
Ondergoed
Bh’s
Yoga broekje + yoga bh
pyjama
Kleding zak (later was zak)
3 badkleding
3 shirts
3 jurkjes
2 korte broekjes
2 kaftans
1 Lang vest
Op het laatst toevoegen
handbagage (tas-in-tas)
laptop
Camera
telefoon
Kabel tasje
laptop lader
Camera lader
Telefoon lader
Camera usb kabel
Go pro zuignap
Vlieg outfit
Comfy broek lang
Comfy top
Comfy vest
Adres voor een vakantiekaartje naar Beautygloss
Beautygloss.nl
Postbus 91507
2509EC, Den Haag
Ik hoop dat jullie hem handig vinden! Hij is erg gericht op een ‘warme zomervakantie’ – pas hem aan waar nodig. Ik krijg altijd hele leuke vakantiekaartjes binnen van jullie en dat vind ik echt te gek! Mocht je de lijst gebruiken voor een reis, laat dan vooral achter bij de comments voor welke reis, vind ik leuk om te lezen. Geniet er van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate