Zoeken

zaterdag 14 maart 2015

Vrijdag de 13de ⛔


   f*ck het is vrijdag de 13de , shit 
    wat moet ik nu

(allesinds niet vloeken lisa). vrijdag de dertiende:
of ik er in geloof ; mehhh!
moet ik eerlijk zeggen maar opzich ik denk gewoon dat je dag er raar uit zal zien omdat je denkt dat er iets zal gebeuren 

(een soort van faalangst).
ik toon jullie vandaag verschillende voorbeelden van dingen die er zowat mislopen + mijn mening .
deels videos maar ook gewoon foto's
klik even op de link en dan kom je automatisch bij de video.


opzich ik weet niet of dit "the truht is" maar het wel een beetje geloofwaardig.
dus misschien is het wel mwaar; maar dit is duidelijk de christelijke mening.
nou, of ik vandaag een ongeluk zal hebben dat weet ik niet hoor.
maar bij sommige gedachten of thelepathie is het wel creepy!
dat weet ik zelf niet dus hiervoor zul je even het filmpje moeten bekijken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate