Zoeken

zondag 15 maart 2015

I WISH TAG


hallo ik vandaag de IWISH TAG voor jullie.

ALS JE ALLES ZOU MOGEN ZIJN, WAT ZOU DAN JE DROOMBAAN ZIJN?

wow, als ik alles zou mogen doen dan zou ik toch een fulltime blogger willen zijn omdat ik hierna ook nog op school zit en ik ook interieurarchitect zou willen worden. maar het liefst van al zou ik het toch beiden willen doen.

ALS JE EEN SUPEROVERDREVEN LUXE IETS ZOU MOGEN AANSCHAFFEN, WAT ZOU HET DAN ZIJN?

dan zou ik toch voor een leven willen gan zonder BTW en al die andere dingen maar ook gewoon : ik zou heel graag een macbook willen hebben .maar op dit moment weet ik niet voor wat eerst moet sparen. 
ALS JE EEN DAGJE OP ZOU MOGEN TREKKEN MET EEN FILM/SERIE KARAKTER, WIE ZOU DAT DAN ZIJN?

dan kies ik toch voor de ladies uit pretty little liars en dan zou ik naar een leuke coffe bar gaan en hen veel vragen stellen.dit is de video met de #pll tag

ALS JE EEN LOCATIE MOCHT UITKIEZEN WAAR JE EINDELOOS NAARTOE GETELEPORTEERD ZOU KUNNEN WORDEN, WAAR ZOU DAT DAN ZIJN?

STARRBUCKS!

ALS JE IETS DOOR ZOU KUNNEN BLIJVEN ETEN, ZONDER ER DIK OF MISSELIJK VAN TE WORDEN, WAT ZOU HET DAN ZIJN?

zowieso lekkere healthy salades maar natuur lijk ook browniesfudge ice cream en mijn passie : fer

ALS JE EEN ANGST VAN JEZELF ZOU MOGEN WEGNEMEN, WELKE ZOU DAT DAN ZIJN?

de angst van de oorlog.
telkens is er maar meer en meer oorlog . NOT FUN!

ALS JE EEN SUPERPOWER ZOU KUNNEN HEBBEN, WELKE ZOU DAT DAN ZIJN?

ik fantaseerde vroeger om te kunnen vliegen en ik geef toe nu eigenlijk nog steeds !

ALS ER EEN BAND WEER BIJ ELKAAR ZOU KOMEN EN EEN PRIVÉ CONCERT BIJ JOU THUIS ZOU KUNNEN GEVEN, WIE ZOUDEN DAT DAN ZIJN?

Ik ben niet iemand die veel naar bands luistert. dat is echt waar maar als ik dan toch zou moeten kiezen! Pff dat is moeilijk.

ALS JE ELK DIER ALS HUISDIER ZOU MOGEN HEBBEN, WELK DIER ZOU JE DAN WILLEN?

dan zou ik een tamme panter willen hebben dat lijkt me wel heel stoer!
Dit waren de vragen! Je kunt de tag ook overnemen voor je eigen blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate