Zoeken

dinsdag 17 maart 2015

chique de la boutique

sjaal en die komt van de veritas
   ik droeg qua kleding mijn nieuwe
            gilet van de primark en een sweater
            met sleuteltjes van jbc aan
           en tot slot een afgewassen
           broek van h&m


dit was de  uitfit post en ik hoop dat jullie hem 
leuk vonden doe een (+1) als ik dit meer moet
doen!

ik heb vandaag een outfitpost
voor jullie omdat ik dat nog niet eerder heb gedaan en dat leek me wel eens fijn.
dus enjoy.
ik heb mijn foto's bewerkt met piccollage zoals je wel ziet.

ik ging op uitstap en nam daarbij en rugzakje mee;
en die was van de sasha
het is zo'n "afzakkende" rugzak.
Bijschrift toevoegen
en daar bij deed ik er een jeansvestje van de zara en omdat het best wel koud was droeg ik ook nog een

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate