Zoeken

zaterdag 7 februari 2015

schema+mededeling


valentijn is opkomst en ik heb weer eens een overzicht van de video's die online gaan komen:
*omdat het bijna valentijn is heb ik een diy video met valentijns diy's. (vanzelfsprekend)
*een diy video voor carnaval mijn outfit en essentials voor die dag enz...
* een review van de babyliss krultang (set)
* nailart want dat is al lang geleden
* een kleren in de kast video #5 al
en dat zullen zo wat de videos zijn van dit weekend
er zijn natuurlijk ook nog vlogs maar die reken ik er even niet bij
een artikel ? daar ben ik met bezig dus ja echte reviews  komen nog wel maar de komende tijd zullen het meer lifestyle dingen zijn .

doeios en nog een leuk weekend
ps) omg ! sinds wanneer zeg ik doeios


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate