Zoeken

zaterdag 24 januari 2015

cozy+diyweekend

het is weekend en ik had zin om een cozy artikel te schrijven want ik zit hier aan de stoof bij mijn oma .
lekker cozy en warm dus.

zie hoe cute dat die donut is .


maar oke waar dit artikeltje over gaat:
het leek me leuk om iedere week een soort van vlog artikeltje schrijf
genoemd ; eeeum
#lol
nee grapje = #vlartikeltje
dat is een rare naam!
maar ik begin er gewoon aan
jeeej
het is nu zaterdag en ik zit zoal jullie al wisten
zit ik haar aan de verwarming met mijn koptelefoon het kijkeb-n van filmpjes op youtube ik heb net een paar video's geupload.
dus check even mijn kanaal.
hier een linkje https://www.youtube.com/channel/UCsYjv_xH1gXBMvBIMAc6lyw
aboneer want het is gratis en dan blijf je op de hoog te van alle onze nieuwe videos
en dat is leuk!!!!!!!!!
dat was mijn #vlartikeltje
doei








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate