Zoeken

zaterdag 15 november 2014

twitter question #1

heey ik had gezien bij vera camilla dat zij altijd twitter questions deed en daaropm wou ik het ook
 wel eens proberen. ik en margo hebben besloten om elk ieder week 1 te doen .
twitter_question_195_01
Ik geniet graag en deel graag met mijn vrienden van social media, het is gewoon zo fijn als iedereen het over die ene foto of dat filmpje heeft. dat geeft een volgend gevoel af.
wat ik ook graag doe is films bekijken samen en in de vrije natuur of in de stad gewoon wat rondhangen en chillen.
gewoon dat je op je gemak bent bij je vrienden.
dat vindt ik echt super fijn, alles gewoon even rustig aan doen.
dingen doen buiten school, gezelschapspelen spelen ,....,....
je kan zo natuur lijk uren door gaan dus daarom heb ik een top3 voor jullie

hier komt ie:
1. samen zijn in het park of op straat
2. allerlei kattekwaat uitvoeren ;.)
3. samen iets lekker eten of  maken

ik hoop dat jullie nu wat meer weten 
until you next time,
xxx lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate