Zoeken

zaterdag 15 november 2014

GUERLAIN CHRISTMAS 2014

guerlain_christmas_2014_01
Guerlain maakt het hele jaar door mooie producten, maar pakt met de Kerst extra uit. De collectie voor dit jaar is op en top feestelijk. Veel goud, rood en andere warme tinten. even dat je het weet dit zijn niet alle producten die in de collectie zitten maar ik had eens gekeken en ik heb naar mijn keuze de mooiste er uit gekozen.
guerlain_christmas_2014_02
de foto's op zich vondt ik al heel mooi. en toen ik op de website keek werd ik nog meer verwonderd.
guerlain_christmas_2014_03 
Het palet is het sterproduct. Een super luxe item waarvan mijn mond openviel toen ik hem in het persbericht zag staan. Wees er snel bij, want de collectie vliegt de winkel uit.
guerlain_christmas_2014_04
Guerlain Palette Petrouchka € 79,50
Guerlain Météorites Perles D’étoile € 50,50
Guerlain Rouge G 820 Rouge Parade € 46,00
Guerlain Maxi Shine 920 Rouge Parade € 30,00

guerlain_christmas_2014_41
Wát een collectie. De producten zijn wel erg prijzig, maar ook wel op en top luxe. Ik ben helemaal blij geworden van deze mooie producten. Ik kijk nu al uit naar volgend jaar!
wat ze dan voor ons in petto hebben
xxx margo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate