Zoeken

zondag 2 november 2014

the one vs. coolwater





the one 
 vs.
 cool water


heey lovlies,
ik heb vandaag een versus artikeltje voor jullie. (nieuw ideetje van me)
dat houdt in dat ik 2 producten review + een  filmpje op ons youtube kanaal van dezelfde cathegorie en bij deze is dat PARFUM.
en zo kies ik "de beste" naar mijn keuze uit. even een disclaimer: dit is mijn keuze. UBERHAUT, dus iedereen heeft een andere keuze. toch?

 the one:
dolce & gabbana:
voordelen:
- leuke mannelijke verpakking
- ruikt heel chic (que)
- leuke naam
nadelen:
-een iets te grote verpakking
- ruikt soms iets te strak (en dat is overbundig)
 cool water:
davidoff:
voordelen:
- leuke "waterige" verpakking (past goed bij het thema)
- ruikt soepel
- perfecte parfum voor een rustige avond (dat vindt ik een belangrijk)
nadelen:
- een iets te kleine spuiter die mag wat groter zijn
- de parfum past niet volledig bij de naam

mijn conclusie:
ik vindt dat de winnaar omdat hij niet te straf ruikt en dat ik er heel ontspannen bij ben dus de winnaar is....
coolwater van davidoff





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate