Geur: ik vind het ontzettend belangrijk. Of het nou om geurkaarsen, desinfecteergel, of body lotion gaat, alles moet lekker ruiken. Vandaag schrijf ik een artikel over een product waar ik nog nooit eerder over geschreven heb. Parfum. Ik denk dat vrijwel iedereen het gebruikt, voor een avondje uit of juist elke dag. Zelf heb ik een bescheiden collectie maar ik ben er echt dol op. Ik doe elke dag wel een lekkere geur op, het geeft echt een boost aan m’n zelfvertrouwen. Laatst kreeg ik een parfum thuis gestuurd die onlangs gelanceerd is van een (voor mij in ieder geval) nog vrij onbekend merk. Liu Jo is een Italiaans designer label en heeft nu dus een eigen geur op de markt gebracht. Ik vond de verpakking al mooi dus ik was gelijk heel nieuwsgierig geworden. Ik gebruik ‘m nu een tijdje en ben er echt weg van, dus vandaag deel ik deze favoriet met jullie :) xxx besties
IMG_3355