Jullie weten inmiddels wel dat ik niet echt de review queen ben maar zo nu en dan als ik een product vind dat net nieuw is of iets dat ik echt heel fijn vind wil ik er graag een artikeltje aan wijden.  ik ben persoonlijk altijd dol op stick deodorants en had er al veel goeds over gehoord van andere bloggers dus ik kon niet wachten ze zelf te kunnen testen! Vandaag deel ik mijn mening over deze twee nieuwe varianten: de Invisble Dry en de Fresh Fushion Gel.
IMG_3693
IMG_3651
IMG_3660
Ik begin met de eerste, de Invisible Dry ‘powder fresh’ variant. Dit is een echte stick zoals we die ook van bijvoorbeeld Rexona kennen, de deodorant die ik eerst die-hard gebruikte. Wat betreft de geur: die vind ik iets minder. Hij ruikt namelijk heel erg naar talkpoeder, wat ik  niet de lekkerste geur op aarde vind. Desondanks is het wel een schone geur.
IMG_3656
Of hij ook echt invisible is? Zo goed als.  Deze veeg je er wel makkelijk weer vanaf maar het is iets waar je op moet letten. Hoe dan ook, als ik een zwarte top aantrek kies ik sowieso voor deze versie en niet de volgende in deze selectie.
IMG_3666
IMG_3680
Dit is namelijk de Fresh Fusion Gel die non-stop protectie schijnt te bieden. Je ziet meteen al het verschil met de vorige: er zitten kleine gaatjes in de bovenkant. Onderaan heb je een tandwieltje en met één of twee keer draaien (welke hoeveelheid jij het prettigst vindt) heb je genoeg voor een oksel. Deze geur vind ik wél erg aangenaam. Heel fris, zoals de naam ook al zegt. Het effect wordt extra versterkt doordat het een (doorzichtige) gel is, dus hij voelt lekker koel aan op je oksel.
IMG_3673
De gel trekt ook lekker snel in dus je hoeft niet uren te wachten tot je kleding aantrekt. Het is echter wel noodzakelijk dat je wacht, want als de gel nog een beetje nat is en je trekt er iets over aan krijg je helaas wel strepen in je shirt. Dat is een klein nadeel, maar verder vind ik de werking heel erg prettig en het gel effect lekker fris.
IMG_3643
Al met al vind ik dit dus twee hele aangename deo’s die m’n oksels goed droog houden. Ik hoef m’n kleding ook een stuk minder snel in de wasmand te gooien omdat m’n shirt aan het einde van de dag vaak gewoon nog fris ruikt! Als ik een voorkeur aan één van deze twee moet geven kies ik voor de Invisible Dry, omdat hij geen inwerktijd nodig heeft, geen strepen achterlaat en naar mijn idee nog net iets beter tegen zweet werkt.
De Invisible Dry stick kost €4,99 en de Fresh Fushion Gel €5,49.
Heb jij ervaring met Lady Speed Stick? Zo ja, wat vind jij er van?xxx margo