Zoeken

dinsdag 28 oktober 2014

DOVE PURE CARE SUBLIME OIL REVIEW

dove pure care sublime oil_01De Dove Pure Care Sublime Oil lijn is speciaal ontwikkeld om droog en dof haar intensief te voeden. Nu heb ik best gezond haar, alleen mijn haarpunten zijn altijd zo gortdroog. 
dove pure care sublime oil_02Sommige conditioners, haarmaskers en oliën maken mijn haren wel mooi glad en glanzend, maar verzwaren het ook heel erg.

DOVE PURE CARE SUBLIME OIL SHAMPOO

dove pure care sublime oil_08Deze Dove shampoo is lekker romig en zorgt voor een dik schuim die ik goed kan verdelen over mijn hoofdhuid en haren. Je hebt echt maar een klein beetje nodig, dus deze shampoo is erg zuinig in gebruik. De geur is fantastisch! Heel warm en exotisch, bloemig en muskusachtig met een vleugje hout en kruiden. 

DOVE PURE CARE SUBLIME OIL CONDITIONER

dove pure care sublime oil_04

dove pure care sublime oil_09

DOVE PURE CARE SUBLIME OIL NOURISHING TREATMENT

dove pure care sublime oil_07Last but not least, de Pure Care Sublime Oil Nourishing Treatment. De voedende olië dringt tot diep in de haarkern naar binnen terwijl de luchtige siliconen een laagje op je mijn haren legt, waardoor slijtage (en de kans op gespleten haarpunten) wordt verminderd. Oliën zijn vaak wat zwaarder en siliconen zijn weer veel luchtiger, dus dit vind ik voor mij een ideale combo!
dove pure care sublime oil_06
dove pure care sublime oil_05 Sommige oliën maken mijn haar zwaar en vettig, waardoor het gaat slierten en waardoor ik er geen volume in kan krijgen, maar bij dit product blijft mijn haar juist heel luchtig. I love it!
dove pure care sublime oil_03

CONCLUSIE

Ik ben fan van de  Dove Pure Care Sublime Oil  lijn! 
dove pure care sublime oil_10De Dove Pure Care Sublime Oil lijn ligt nu in de winkels en is te koop bij de drogisterij. Prijs shampoo €5,99, prijs conditioner €5,99, prijs haarolie €9,99. Klik hier voor meer informatie over de Pure Care Sublime Oil lijn. xxx m

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate