Zoeken

vrijdag 3 oktober 2014

boots boots boots

04. 10. 2014
boots
Chelsea Plateau Boots - Chunky Front Zipper Boots - Chelsea Boots
Spitse Chelsea Boots - Chunky Chelsea Boots – Chelsea Boots Nubuck

Shoes, don’t we all love em? Ik kan in ieder geval uren doorbrengen in een schoenenwinkel en weet zeker dat ik niet de enige ben. Op dit moment ben ik hard op zoek naar een perfect paar chelsea boots (of gewoon andere toffe boots) en Sacha weet weer eens precies wat ik in mijn hoofd heb. Ik houd van die winkel. De prijzen mogen dan wel niet erg betaalbaar zijn (hoewel, het is tenslotte wel echt leer) maar the shoes are heaven. Leren laarsjes, mooie tassen, sieraden en ga zo maar door. vind ik persoonlijk erg belangrijk bij schoenen.  xxx besties

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate