Zoeken

vrijdag 31 oktober 2014

Beauty | Autumn Colours



Een van mijn favoriete dingen over De herfst is al van de prachtige kleuren van het seizoen en tinten die start verschijnen in schoonheidsproducten en nieuwe releases . Ik dacht dat ik zou delen een paar prachtige tinten die ik onlangs heb gespot ..

Als het weer koeler heb ik de neiging om uit de buurt van pastel nagel tinten en in diepere tinten bewegen , en de nieuwe herfst collectie van Barry M en de Hollywood collectie van Leighton Denny zijn perfect voor dat . Ik helemaal gek op de diepblauwe LD schaduw .

Want de lippen ik opnieuw gaan voor een diepere , rijkere tinten , en de nieuwe Matte Revolution collectie van Charlotte Tilbury is perfect voor dit . Amazing Grace is een mooie vintage rose tint die heerlijk in de dag de tijd zou zijn , en Glaston - Berry is veel donkerder , en meer vampy , dus een geweldige avond slijtage schaduw. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate