Zoeken

dinsdag 3 maart 2015

roberto cavalli paradiso


Maar ik zag deze parfum dus bij douglas en ik was wel onder de indruk.
Het is een opwekkende geur en die vreugde en geluk zou moeten uitstralen.
Als ik naar de foto keek dacht ik dat het een vrij luchtige zeegeur zo hebben; kortom fris.
Maar daar heb ik me dan een beetje in vergist .
De glazen dop en de mooie flacon, net een "paradiso".
Leuk!
De parfum stimuleert het ons om het moment te pakken en daar dan volledig van te genieten+ plezier hebben van dit paradijs.
Hij geeft ook duidelijke ode aan sensualiteit en verleiding.
DAT KLINKT VERLEIDELIJK.
De geur heeft iets weg van het houtige en de verfijnde welbekende bloemige geur .
Eau de parfum 30 ml €49,94
Eau de parfum 50 ml €71,06
Eau de parfum 75ml €92,17
redelijk duur dus maar het heeft wel zijn verdiende charmes.

 roberto cavalli is een best wel chic merk, ik had er wel al eerder van gehoord              maar nog niet gezien.                  

  Qua verpakking zie hij er echt wel roberto cavalli uit vind ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate