Zoeken

vrijdag 27 maart 2015

my daily nivea

 

ik heb al eens een paar nivea producten gereviewd maar vandaag laat ik jullie mij 4 dagelijkse proucten zien.

Aller eerst de deo. Dit is de satin sensation anti-transpirant deodorant, het is een roller en hij ruikt onweis lekker. Hij blijft 48 uur zitten, ja 48 uur is wel wat lang maar toch zeker 12uur. deze is ook voor de gevoelige huid en dat vindt ik wel fijn omdat ik best wel een speciale huid heb.
dan als 2de heb ik de verfrissende reinigingsgel van nivea en deze gebruik ik meestal s'avonds ook deze vind ik heel goed omdat hij milt reinigt en haalt onzuiverheden zo goed als weg.
en dan tot slot heb ik ook een micellair water van nivea; en dit is een 3in1 water.
ook dit product is weer voor de gevoelige huid en ik vind dit product heel fijn, hij reinigt mild en verzorgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate