Zoeken

maandag 9 maart 2015

Looksbysharon #7

foto2
Als je mij al langer volgt weet je het natuurlijk al, ik ben echt gek de bohemian look. Boho, Gypsy, whatever you wanna call it, ik kan er niet genoeg van in huis hebben. Toen ik de nieuwe collectie van House of Lou zag die tot mijn grote verrassing volstond met verschillende gypsy items kon ik mijn geluk niet op. Die moest ik hebben. Vandaag laat ik mijn nieuwste favorietjes aan jullie zien!
foto1
Alleen maar liefde zat er in het pakketje dat vanochtend op de mat viel. House of Lou heeft sowieso altijd hele toffe (en betaalbare!!) items maar de eigenaresse sloeg met deze collectie echt de spijker op z’n kop. Heerlijke boho sieraden die mijn minimalistische kledingstijl een flinke boost geven. Een oversized zwarte trui, nonchalante lange zilveren ketting en mijn handen vol met zilveren ringen is toch wel mijn go-to look van de laatste tijd en deze collectie sluit daar echt perfect op aan.
foto5
Laat ik beginnen met de Lala necklace. Ik vind dit soort combinatie kettingen altijd erg fijn (er is maar een slotje voor de hele combi) omdat ik mijn kettingen overal en nergens bewaar en dus nooit een toffe combinatie kan maken haha! Deze ketting bestaat dan wel uit drie mooie onderdelen maar je maakt ‘m dus vast met maar een slotje. Handig! Ik vind deze ketting zo ongelofelijk mooi. Echt heel, heel, heel erg mooi. En dat voor maar €5,95.
foto4
Nog zo’n topper, de Aishe Necklace. Deze bestaat weer uit drie onderdelen en bevat ook maar een sluiting. Lekker makkelijk dus weer! Ook fijn aan zo’n gezamelijk slotje is dat de kettingen tussendoor amper verschuiven. Wanneer ik zelf combinaties maak met kettingen heb ik na een halfuur al minstens drie slotjes op mijn borst hangen haha! Hoewel ik gek ben op zilver vind ik bij deze ketting het turquoise steentje een heel mooi effect geven. Deze ketting is ook weer lekker betaalbaar, voor maar €5,95 issie van jou.
foto3
De derde ketting is echt een stuk langer dan de rest en dat vind ik persoonlijk helemaal fantastisch. Super tof bij een lang vest, maakt het geheel lekker nonchalant maar toch put-together. De ‘oh deer’ ketting staat nog niet online in de webshop maar zal vandaag in de shop verschijnen voor €5,95.
Ook de super toffe oorbellen die je bovenaan deze blogpost zag zullen vandaag online komen voor maar €3,95! Het ‘bad to the bone’ armbandje staat gelukkig al wel online, die kost ook maar €3,95. Neem dus zeker even een kijkje op de webshop van House of Lou!

Wat vind jij van mijn nieuwe sieraden? En wat is jouw favoriete stijl in sieraden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate