Zoeken

maandag 9 februari 2015

l'oreal paris; elseve huile extraordinary oil

dit is toch een moeilijke naam,
ik heb jullie laten zien in mijn babyliss review dat ik deze spray gebruikte;
en ik ben heel blij met dit product want het helpt me zo hard ik vinfd het echt een heel goed product 
het is een beetje vettig maar, je hoeft dus maar 2 keer te sprayen en je haar is al klaar om te "prappen" ( als ik het dan toch goed schrijf )
dit product komt dus zeker in mijn filmpje van " favorieten van februari " (denk ik )
je ziet het hier nog eens duidelijk hoe moeilijk die naam wel niet is om uit tespreken!
het sprayknopjeis handig .
maar wat ik wel al eens gemerkt heb is dat het flesje kan lekken.
dat is wel jammer!
voor de rest vind  ik dit een heel leuk product
moet ik hier een video over maken ? let me now!
doedels






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate