Zoeken

maandag 16 februari 2015

lifesplash #4

Lush showergel & showerjelly

Lush showergel & showerjelly
Afgelopen maandag liet ik jullie al de fijne massagebars van Lush zien. Omdat ik 1 artikel met heel veel producten een beetje onoverzichtelijk vind worden, leek het me wat verstandiger om het op te splitsen. Vandaag laat ik twee shower producten zien, perfect voor onder de douche.Lush showergel & showerjelly
Prince Charming
“Een heerlijke mix van vers granaatsappelsap, grapefruit, sandalhout en geranium met een vleugje vanille geven deze beeldschone showergel een geweldige geur. Wedden dat je door de knieën gaat voor Prince Charming? Wist je dat sommige mensen geloven dat de granaatappel de verboden vrucht was die Eva aan Adam gaf?”
Prince Charming is een heerlijke showergel die bij de Valentijnscollectie hoort. Dit betekent dat hij maar tijdelijk verkrijgbaar is. De geur heb ik nog nooit eerder geroken en vind hem behoorlijk uniek, maar heel lekker! Een erg zoete en warme geur, doet me ook een beetje denken aan lychees. Zelf heb ik de 100ml verpakking, kleintje dus, maar dit maakt het product perfect om cadeau te geven aan je single vriendin voor op Valentijnsdag. Kan ze nog een beetje genieten van een Prince Charming. 
De showergel schuimt lekker en de geur lichtjes lichaam hangen. Niet heel erg sterk, maar een klein beetje. Persoonlijk ben ik wel fan van producten die iets beter blijven hangen.
Mocht ik trouwens volgende keer bij Lush nog een showergel halen voor mezelf, zou ik denk ik voor een groter formaat gaan. De 100ml gaat er redelijk snel doorheen, maar zoals ik al zei; als cadeautje is dit heel tof. Of juist als je een Lush douchegel voor het eerst wilt proberen.
Lush showergel & showerjelly€ 7,95 – 100 gram
Sweetie Pie
“Paars met glittertjes, dat is onze Sweetie Pie: een fruitige zwarte bessen Jelly, speciaal gemaakt voor één van onze klanten die graag de geur van een bessenmuffin terug wilde zien in een product. We hebben zwarte bessen en bergamotolie gemengd met een mix van kokos en verzachtende zeewiergel. Daar nog een druppeltje cipresolie om je een beetje helder te houden. Beetje helderheid kan nooit geen kwaad toch? Erg elegant deze dame. Als je van de geur van You Snap the Whip houdt, is dit je Jelly.”
De shower jelly’s van Lush waren nieuw voor mij. In de winkel maakte ik kennis met de producten. Aaaah! Wat vond ik ze leuk! De producten voelen aan als pudding en eerlijk is eerlijk – het is gewoon leuk om mee te spelen. Zo’n jelly in je handen voelt heel erg lekker.
Met de shower jelly’s van Lush kun je douchen. Je neemt ze mee onder de douche en door het water beginnen ze een beetje te schuimen en je kunt je lichaam insmeren met de jelly.Lush showergel & showerjelly Lush showergel & showerjellyOp de foto’s hierboven kun je goed zien wat voor structuur het is. Net pudding. Onder de douche is het overigens wel een hele opgave om hem niet uit je hand te laten glibben. Ik vind het leuk om met zo’n jelly te spelen, haha. Dat hij dan uit mijn hand valt vind ik niet vervelend, kan er juist wel om lachen. De jelly zelf brokkelt niet snel uit elkaar en blijft makkelijk een ‘hele’ jelly.
De geur van Sweetie Pie is fruitig zoet. Het doet me heel erg denken aan bessen. Ik vind hem zelf in ieder geval heerlijk! De geur van de jelly ruik je nog steeds op je lichaam na gebruik, yum. Hij is zuinig in gebruik, maar je moet hem na gebruik wel weer in het doosje doen. Ik dep hem altijd droog omdat ik bang ben dat als er water op zit hij eerder op gaat. Ook het doosje maak ik droog, just in case. 
Je kunt hem trouwens ook in de vriezer doen en hem koud gebruiken. Ook staat er op de verpakking dat hij erg verzorgend voor je haar is, ik vind het zelf een beetje moeilijk om hem aan te brengen in mijn haar en gebruik hem daarom liever voor mijn huid.
Jaaaa, ik vind de shower jelly leuk, haha! Heel grappig dit.
€ 5,55 – 100 gram
♥♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate