Zoeken

maandag 9 februari 2015

clowny kwasten

ik kwam deze kwasten tegen ergens in de hoek van mijn kamer en op het eerste zicht zagen ze er best wel kwaliteitvol uit.
vergeleken met MAC is dat natuurlijk iets anders, maar oke.
ik heb ook nog nooit van het merk clowny gehoord, en ook is het niet bekend bij andere bloggers.
maar toch review ik ze vandaag want ik vind ze wel fijn.


wat ik zo fijn vind aan deze kwasten is dat ze een beetje elastisch zijn ( zoals een elastiek dus ).
en dat brengt het poeder veel makkelijker aan.
ze hebben geen naam dus ik weet niet zeker voor wat de kwasten precies dienen.
 de eerste kwast:
deze gebruik ik om oogschaduw aantebrengen
en hij bevalt me heel goed
ik weet niet precies wat ik over deze kwast moet zeggen verder
maar ik vindt hem heel fijn hij heeft andere haartjes ze zijn ook een beetje vettiger maar ze brengen het poeder heel makkelijk aan.
de tweede kwast:
van deze kwast kan ik niet echt de identiteit scannen maar ik gebruik hem voor mijn crease.
want hij voelt daar wel lekker aan als kwast, en ook van deze kwast ben ik heel tevreden van hoe hij oogschaduw aanbrengt.
je hoeft de kwast maar 1 keer te bepoederen en dan brengt hij al zeer goed aan.
ik moet zeggen dat ik het een hele eer vindt om deze kwasten gevonden te hebben want nu ik ze heb gebruik ik ze bijna iedere dag.
ik ben er dus heel blij mee.
wel spijtig dat ik niet kan vinden waar ik ze heb gekocht en hoeveel het was etc.
maar dit was dan de review van mijn ombekende kwasten.
doedels




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate