Zoeken

donderdag 4 december 2014

Opi fifty shades of grey


de zes tinten uit de gloednieuwe Fifty Shades Of Grey collectie die er wel in zitten, wilde ik je heel graag laten zien. Met de film die rond Valentijnsdag uitkomt, hebben OPI en Christian Grey de handen in één geslagen voor een collectie die niet geschikt is voor grijze muisjes.

De Fifty Shades Of Grey boekenreeks heeft de kleur grijs voorgoed veranderd. OPI weet elk jaar weer fantastische samenwerkingen te doen .

OPI Fifty Shades Of Grey per flesje € 14,25

Cement The Deal – My Silk Tie – Dark Side Of The Mood
Romantically Involved – Embrace The Grey – Shine For Me

CEMENT THE DEAL

We beginnen met een basic, creamy grijs. Een goede winterse kleur.

MY SILK TIE

Deze glanzende grijstint is perfecte kleur voor in de winter als je het mij vraagt

DARK SIDE OF THE MOOD

Voor de donkere dagen en een slecht humeur, of gewoon omdat donkergrijs ook heel mooi kan zijn.

ROMANTICALLY INVOLVED

Een rode nagellak in deze grijze collectie, die past bij de romantiek uit het boek.

EMBRACE THE GREY

Nog een mooie, basic grijs.

SHINE FOR ME

Vuurwerk, dat is er met mr. Grey ook geheid. Het is een feestje op je nagels met deze gave metallic liquid

Ik vind de collectie veelzijdig en van goede kwaliteit. De namen passen er perfect bij en passen ook nog eens bij de  gebeurtenissen uit het boek en de film. Ik vind het heel knap gecombineerd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate