Zoeken

zaterdag 4 oktober 2014

the body shop hand creams

zaterdag 4 oktober 2014

The Body Shop hand creams

Hi!
Ik geef het toe. 
De VERPAKKING vind ik heel snoezig. Hij werk als aluminium dus is heel erg makkelijk te buigen en mee te nemen. De crème is ook erg klein – dus ideaal voor in je tas. 
Dit zijn  de geuren STRAWBERRY en HONEYMANIA. Daarnaast hebben ze de geuren: Shea, Moringa, Cacao, Satsuma, Grapefruit, Mango en Coconut. Sowieso zit er dan wel een geurtje tussen die jou bevalt.
The Body Shop hand creamsThe Body Shop hand creams
STRAWBERRY is een zoete geur. Net iets zoeter dan aardbeien in het echt zijn. Ook ruik je een lichte ‘bubblegum’ geur erin.  Een zoete, frisse geur. Lekker fruitig en lekker voor de zomer. <3
HONEYMANIA is een wat rijkere geur. Ruikt natuurlijk naar honing, al vind ik hem nog erg fris. 
Welke ik lekkerder vind?  ik geef eerlijk toe: het is echt wel fifty-fifty.
The Body Shop hand creams
 Het heeft een crème-achtige gel substantie. Je kan het een beetje vergelijken met veel gezichtsmaskers, maar dan iets crème-achtiger. De geur blijft zeker een uur of 3 op je handen, daarna verdwijnt deze weer. Hij maakt je handen lekker zacht. Hij voelt heel voedend. Dit soort crèmes zijn ideaal voor de zomer.
De crèmes kosten € 5,50 per stuk.  Dus als je ze wilt, kun je ze beter nu halen.
xxx margo

1 opmerking:

Translate