Zoeken

zaterdag 18 oktober 2014

Swatches: NYC Crystal Couture

Swatches: NYC Crystal Couture 

 Naast deze basecoat is er ook nog een serie glitterlakken uitgebracht die perfect zijn voor de feestdagen in het najaar. Ik ga de NYC Crystal Couture-collectie aan jullie laten zien in dit artikel. 

NYC Crystal Couture - 6
Het leuke van de Crystal Couture-serie is dat het allemaal dekkende lakken zijn. Het zijn dus geen topcoats, maar echt bedoeld om op zichzelf te dragen. Leuk, daar krijg ik nooit genoeg van! Oh, en ze zijn lekker budget-proof, namelijk €2,49 per stuk. Eens kijken of deze lakjes de moeite waard zijn.
NYC Crystal Couture - 1
Fashion Queen heeft een ietwat transparante bronskleurige basis met daarin een berg fijne gouden glitters. Ik was verrast door de dekking van deze lak!
NYC Crystal Couture - 2
Rode glitterlakken zijn altijd nog wel rond de feestdagen te vinden, maar Ruby Queen is wel weer anders dan wat ik al heb gezien. Deze lak heeft namelijk naast rode glitters ook nog wat grove roze glitters erin zitten. Erg bijzonder!Dit is echt een perfecte rode glitterlak voor de kerstdagen.
NYC Crystal Couture - 4
Niet alleen de bovenstaande lak heeft iets extra’s, maar ook de paarse variant NY Princess heeft een extra kleurtje in zich zitten. Natuurlijk zie je hier veel paars. Bijzondere combinatie, maar het past wel goed bij elkaar!
NYC Crystal Couture - 3
Ik dit is deBlue Majesty. Deze lijkt iets minder goed te dekken, aangezien je het wit van mijn nagels er nog een beetje doorheen ziet. Let dus bij het lakken van de eerste laag extra op de toppen van je nagels, dan kun je waarschijnlijk met twee laagjes de boel alsnog netjes krijgen.
Het zijn mooie nagellakken en ik hoop dat NYC nog veel meer met glitters aan de slag gaat. Ze zijn zo mooi! Houd er wel rekening mee dat glitters iets lastiger zijn om te verwijderen, maar dat is met deNYC Strip Me Off Basecoat zo opgelost. Ik vind vooral Ruby Queen prachtig en ook Fashion Queen past goed in mijn straatje. Als je van glitters houd is deze serie in elk geval de moeite waard om even 
xxxx margo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate