photo IMG_1470_zps12088737.jpg Voor iemand zoals ik is dat super fijn! Ik heb best heel vaak last van velletjes en droge lippen, op deze manier verzorg je ze eigenlijk een beetje extra.
 photo IMG_1473_zps70081dbf.jpgOver naar de verpakking die ik overigens super tof vind! Hiermee gaat Labello terug naar zijn roots in 1909. .
Labello komt dus met 3. De heel bekende ‘original’, een ‘vanille & macadamia’ variant en de ‘Raspberry Rosé’. Van al deze is toch de vanille mijn favoriet omdat ik gewoon dol ben op de geur van vanille!
In elk van deze magische doosjes, zoals ze ze noemen, zijn er aantal fijne ingrediënten te vinden. Zo bevatten allemaal amandelolie die de huid kalmeert en verzacht en Karitéboter om de celaanmaak te stimuleren en te hydrateren.
 photo IMG_1475_zps31e72355.jpg
De labello doosjes zijn vanaf nu te koop voor €3,99.