Zoeken

zondag 12 oktober 2014

fashion sunday: statement necklaces

fashion sunday: statement necklaces

statement2
Het is weer tijd voor een Fashion sunday, en dit keer een artikel met inspiratie foto’s! De laatste tijd ben ik verslaafd geraakt aan het kopen van grote opvallende statement kettingen, ik vind ze werkelijk prachtig en bijna overal staat het mooi bij! Een simpele outfit kun je door middel van een grote opvallende ketting zo omtoveren tot een meer elegante/trendy outfit. Je hebt zoveel verschillende soorten statement kettingen, met neon kleuren, goud, zilver, zachta pastel kleuren, groot, klein, diamanten, studs… noem maar op! Ik heb een collage gemaakt van mijn favoriete statement kettingen op dit moment. Ik hoop dat jullie het leuk vinden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate