Zoeken

donderdag 30 oktober 2014

Boekenverslaafd

Heey jongens,
Ik ben echt boekenverslaafd maar dat is wel met tijden hoor.
Maar ik ben nu echt verslaafd aan het boek én de film van KONING VAN KATOREN dat is echt een toppertje
Ik ben er echt al verslaafd vanaf ik hem nog niet eens in huis had.
De herrinnering is volledig teruggekomen toen ik het boek én de film in de biebliotheek zag.
Aahhh ik heb het boek nu en ik kan echt al niet meer wachten tot dat het boek uit is en dat ik de film weer kan bekijken!
Echt waar dit is echt een aanrader voor zowel kids als volwassenen.
Dus hier bij raad ik jullie het boek en de film aan om is te gaan kijken want het is de moeite zeker waard.
Het boek gaat over een land katoren en de koning ervan is dood en er komt een nieuwe koning soliciteren en hij krijgt allerlei opdrachten die hij moet uitvoeren
Xxx lisa
Iam so exated ooke dit is sowieso niet goed geschreven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate