Zoeken

maandag 27 oktober 2014

6 favoriete webshops





Deze webshop ken ik nog maar net! Ik heb de bestelling die ik had geplaatst deze week binnen gekregen en het zag er allemaal zo geweldig uit dat ik hem nu gelijk tussen mijn favorieten plaats. Ik heb wat leuke items gekocht en die laat ik volgende week zien in een blogpost. Ze verkopen hier allerlei toffe bureau-accessoires waar ik helemaal warm van word. Notitieboekjes en stickers in overvloed!

Favoriete webshops
Achja, hoe kan deze shop er nou niet tussen staan? ook al hebben ze mijn maat er niet zo heel veel vindt ik het toch nog een leuke webshop Ik vind hun sieraden wel  steeds elke keer geweldig.


Hoewel we bol volgens mij allemaal wel kennen, moet ik hem toch even noemen, want ik koop toch heel veel in de shop. Je vindt er van alles en ik vind het heerlijk om een uurtje door alle items heen te scrollen.
Ohh Deer is een van de schattigste webshops die ik ooit heb gevonden. Het zijn allemaal ontzettend leuke artikelen, gemaakt door verschillende illustrators en kunstenaars. Hierdoor ziet alles er heel uniek uit en is de oplage ook niet zo groot. Vind ik heel erg leuk!
Mijn Japanse snoep kocht ik altijd bij buitenlandse webshops, maar Most Cutest verkoopt nu ook een hele grote selectie. Daarnaast kan je er ook terecht voor onwijs schattige notitieboekjes, kaartjes, stickers en nog een heleboel meer. Als je van het woord schattig houdt, zit je hier in ieder geval goed. Cute overload!
Hoewel ik Asos nog altijd een beetje overpriced vind, heb ik er toch een heleboel mooie pareltjes gevonden. Vooral voor accessoires vind ik de shop heel leuk en vaak kan je er in de sale ook echt hele mooie dingen scoren. Bereid je wel voor, want de webshop is groot en je gaat nooit alles te zien krijgen. Ze hebben er veel te veel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate