Zoeken

woensdag 17 september 2014

nivea sensitive


 hallo allemaal vandaag heb ik een korte review van de nieuwe lijn van nivea ik heb de drie producten van de lijn uitgekozen die ik het tofste vind dus let's go en veel plezier

#1   "nivea cream coconut douchegel"
       
hij ruikt uiteraard naar kokos,maar geen gewonde kokos.
de douchegel ruikt en voelt aan als zachte en malse kokos.
hij werkt heel snel een eenvoudig.
de geur blijft zeker voor 3 dagen zitten,echt een zalig gevoel.
het is echt een product om aan te raden.
want ik heb er zelf al een voorraad van staan.







 #2    "nivea repair en care body crème"

het is een soort van zalf/bodylotion.
ik gebruik hem sinds dat ik hem heb alle dagen, dus hij werkt ook tijd dat ik er een review over schreef.
en het hersteld je huid echt volledig, dus dat is wel fijn want ik heb een redelijk gevoelige huid.
en dit is de beste body crème die ik ooit heb gehad van nivea .
dus dit is zowel voor gevoelige als gladde huidtypes een aanwinst.
en deze lijn is bovendien niet zo heel duur,je hebt dus alleen maar voordelen

BETER  KAN TOCH NIET!






#3     "nivea reinigingsgel aqua effect "

deze gel is er eentje die je moet aanbrengen op een nat gezichtje.
je masseert het er in, je laat het even intrekken en je spoelt het af.
met lauw water uiteraard.
het voelt echt zalig aan.
met dit product sukkelde ik eerst een beetje maar nu vind ik het een top product dus hier wou ik ook zeker wat over schrijven.





dit waren de korte zoals ik al zij reviews
ik hoop dat je interessant vond en dan ziek ik jullie snel weer

dit bericht is geschreven door lisa



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate