Zoeken

zaterdag 20 september 2014

essence oogschaduw

Essence Hello Autumn oogschaduwpalette

Essence Hello Autumn
Op dit moment ligt er een hele mooie en toepasselijke limited edition in de Essence schappen: Hello Autumn! Ik review vandaag het leuke oogschaduwpalette uit de collectie, omdat het me een heel geschikt palette leek voor meiden die graag natuurlijke looks dragen en niet al teveel te besteden hebben.
Ik vind het altijd heel leuk als budgetmerken zo’n natuurlijk oogschaduwpalette uitbrengen. Volgens mij is daar namelijk altijd het meeste vraag naar en het is dan natuurlijk extra fijn als het ook nog betaalbaar is. Bovendien passen deze tinten ook prima bij de herfst.
Het is een mooi, simpel palette met drie lichte en drie donkeretinten. Ik vind het erg leuk dat ze er een ietwat gouden kleur aan hebben toegevoegd en er zit ook een bijzondere bronzen kleur in. Dat er een highlighter aanwezig is, is ook een pluspunt! Dat is altijd fijn om te zien in een palette, want daardoor kan je er echt een complete look mee maken.
Dit zijn de swatches van het palette. Ziet er leuk uit, toch? Het pigment is niet denderend, maar het is zeker goed op te bouwen en voor zo’n budgetprijs vind ik het er prima uit zien. Elke oogschaduw is glanzend, behalve de lichtste kleur.
xxxx lisa and goodluck  besties

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Translate